Șase milioane de euro pentru zece luni este suma cu care compania alimentară Batavo și-a cumpărat dreptul de a-și afișa numele pe tricourile echipei lui Ronaldo.
Echipă de tradiție în „Èšara cafelei”, cu peste 20 de milioane de fani, Corinthians nu trece prin cea mai fericită perioadă din punct de vedere sportiv, alb-negrii fiind nevoiți să joace în 2008 în divizia secundă a Braziliei. Însă, în ceea ce privește marketingul, Corinthians se află în top, reușind să scoată bani din piatră seacă.
Contracte la bucată
Anii trecuți, într-o perioadă de declin economic, sponsorii ezitau să semneze angajamente pe termen lung. Corinthians a găsit soluția, una în premieră la nivel mondial: a vândut spațiul de reclamă de pe tricouri de la meci la meci, în funcție de oferta cea mai avantajoasă. Ronaldo aduce banii!
Isteria declanșată în Brazilia de întoarcerea lui Ronaldo, chiar și supraponderal, nu avea cum să scape de atenția giganților comerciali. Zilele trecute, sponsorul principal al lui Corinthians a devenit compania alimentară Batavo, în schimbul a șase milioane de euro pe an, record în Brazilia. Bineînțeles, contractul nu va fi reînnoit dacă Ronaldo va juca la altă echipă! Însă oficialii brazilieni știu cum să-l facă pe fotbalist să rămână. I-au promis atacantului 80 la sută din încasările rezultate din publicitatea „secundară”, cea care apare pe mânecile și pe șorturile lui Corinthians.
Â
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER